ofis taşımacılığı
ofis taşımacılığı
Anasayfa \ Blog \ ofis taşımacılığı
ofis taşımacılığı
İsmail KERVANCIOĞLU 28.07.2016 11:00:32 Evden Eve Nakliyat 850

 

Kendinize, ekspertiz imkânı sağlayan bir ofis taşımacılığı şirketi seçmelisiniz. Ofis taşımacılığı hizmetlerini, genellikle evden eve taşımacılık yapan firmalar vermektedirler.

Öncelikle dikkat edilmesi gereken, konusunda bilgi sahibi ve uzman olan bir kadro ile bu hizmetin alınmasını sağlamaktır. İyi bir ofis taşımacılığı firması, sizlere öncelikle exper imkânı sunmalıdır. Konuyla ilgili bir görevli gelerek, eşyaları inceler ve nasıl paketlenmesi, taşınması gerektiğini, taşıma işlemi için kaç görevli gerektiğini belirler ancak bundan sonra taşınma işlemine başlanabilir.

Ofis taşımacılığının hızlı olabilmesi açısından, ofis oda oda taşınmalıdır. Şarjlı montaj aletleri sayesinde hızlı bir şekilde, arşiv dolapları, masalar... Gibi ofis mobilyalarının montajı yapılır. Sonrasında eşya kaybını ve karışmasını önlemek amacıyla, oda sahibinin eşyaları toplanıp, üzerlerine bölümü ve isim soyadı yazılarak paketlenerek yerleştirilir.

Mutlaka sigorta imkânı olan bir şirketle anlaşmalısınız!

Ofis içerisinde bulunan; bilgisayar, evrak ve dokümanlar, fax ve fotokopi cihazlar gibi değerli ve kırılabilecek eşyaların, doğru olarak paketlenmesi ve taşınması çok önemlidir. Konusunda profesyonel olan ofis taşımacılığı firmaları, genellikle personeline taşınmanın ne şekilde olacağını anlattıkları bir eğitim verirler.

Çalışanlar bu şekilde seri ve güvenli bir biçimde eşyalarınızı taşımalıdırlar ve mutlaka gerekli sigorta işlemleri yapılmalıdır. Aksi takdirde kırılan ve bozulan eşyalarınız için bir hak talep etmeniz mümkün değildir. Siz de ofis taşımacılığı hakkında daha detaylı bilgi ya da fiyat bilgisi edinmek isterseniz, en kısa zamanda bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Kervan nakliyat çağrı merkezimiz 444 6 136